úterý 15. července 2014

Áňa aneb něco o mně

Co bych o sobě tak řekla?
Jsem holka se sto sedmdesáti osmi centimetry a má výška mě často štve. Jsem velký melancholik, ale snažím se ho v sobě překonávat. Mezi mé kladné vlastnosti patří myslím pečlivost, samostatnost, kreativita a věrnost k mým přátelům. Ráda kreslím, fotím a jím. (a to mi Áďa určitě ráda potvrdí :D). Jo a také ráda dlouho spím. Také ráda mluvím ironicky. Jenže občas to někdo, který mě ještě moc nezná, nepozná, takže se na mě dívá divně a nechápavě :D

V září jdu do druhého ročníku jedné umělecké školy. Tu školu miluju. (ne, to není ironie :D) Bydlím přes týden na intru v hlavním městě a jsem na pokoji s Áďou a ještě s dvěma dalšíma kamarádkama P. a L.
 Zbožňuju svou nejlepší kamarádku T., rodinu, všechny své dobré přátele, čtení knížek, svůj domov, sladký, hudbu, tanec.
Jenom stručně k mé oblíbené hudbě. Poslouchám OneRepublic (do nich jsem se zamilovala z velké části díky P.), 5 Seconds Of Summer, Imagine Dragons, Beyoncé, Avicii a další v tomhle stylu. A ještě když jsme už u toho, tak ve filmové branži zas miluju Leonarda DiCapria (stejně tak i Áďa :P), Johnna Deppa, Joshe Hutchersona a Roberta Pattinsona. Moc ráda se dívám na filmy, ale jsem strašně líná si nějaký vždy pustit = nejvyšší bod lenosti (i když ještě poznáte, jak až jsme líné! :D).
Jinak s blogováním už mám zkušenosti, ale na blogspotu jsem nově. Můj poznávací znak jsou dlouhé články, i když na začátku napíšu, že to bude jen stručný článek :D Blogování mě moc baví, ale musím mít na to náladu. Také mě strašně těší, když nějaký milý čtenář napíše k článku hezký komentář :)

Máte-li nějaký dotaz nebo připomínku, napište mi pod nejnovější článek do komentářů, ale nejlepší asi bude, když napíšete na náš společný e-mail - asocialky@gmail.com :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za komentář! A&A