pondělí 14. července 2014

Představení první - Áďa!

Zdravím!
 V dalším článku se Vám představí moje drahá spoluadminka Áňa, ale nyní je čas na mě !


 Svou výšku bych popsala tak, že i s podpatkama a stoličkou, bych se Áně tak maximálně podívala do očí či že na práci u baru by mě nevzali, protože bych pod pultem nebyla ani vidět. Takže dejme tomu, že jsem metr a půl vysoká drsná punkerka, jež má až moc velké zalíbení v Hello kitty a dalších roztomilých blbůstkách, také miluji biologii, Japonsko, literaturu a ze všeho nejvíce sociologii, jež jednou snad budu studovat!
 Jinak jsem taková normální osoba, která má někdy humor, že ho nikdo nechápe, názory, které nechápu ani já a nápady na akce, které se pomalu nikdy neuskuteční (o tom později =D ). Ze všeho nejvíc jsem ale snílek, jež rád dělá dobré věci. =)

 A jak se vůbec stalo, že tu teď sedím a píšu tenhle článek? Musíme začít postupně a to tím, odkud vlastně znám Áňu, ale moc velké story od toho nečekejte (ty teprve přijdou! =D ) . V podstatě všechno začalo, když mi bylo osm nebo devět, znáte to, dětské sny. Povídala jsem takhle kámošce, jak by bylo super, bydlet sama, třeba v Praze na intru… Ani netušíte, jak pro mě byla ona představa nemožná - já a dostat se z mé rodné vesničky do vysněné Prahy? To by byl zázrak!
 Čas plynul a já na to samozřejmě zapomněla – do doby, kdy jsem si měla vybrat školu. Pak jsem si vzpomněla na ten den, kdy jsem před sedmi lety tak moc snila o tom, dostat se z tohoto města pryč. A tak se taky stalo – od září jsem nastoupila na školu se zaměřením na biologii a dostala na pokoj tu nejlepší spolubydlící, jakou jsem si mohla přát – Áňu. =)

 Na počtenou příště ! =) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za komentář! A&A