čtvrtek 28. srpna 2014

Jak přestat být asociálkou

Pokud to tedy jde.
A to opravdu nevím. Ale na nějakou chvíli před tím jde uniknout. Já jsem příkladem.

|Upozorňuju, že to je opravdu dlouhý článek. Mé články jsou běžně dlouhé a toto je shrnutí celých prázdnin, a tudíž se není čemu divit... Ale pokud sem zavítal nějaký asociál, jako jsme my a nudí se, myslím, že mu tenhle článek přijde k chuti.|
:)

První dva týdny prázdnin: 
1.VARIANTA
vstanu v 11
nasnídám se/naobědvám se nebo zvládnu obojí
sednu si k televizi a jsem buď na tabletu, nebo na notebooku
čekám do 13:20, kdy začnou na ČT1 Horákovi
jdu vyvenčit našeho psa
jsem opět na notebooku/přepadne mě chuť jít ven
jdu skutečně ven/jsem až moc líná a zůstanu doma
sedím u řeky a napravo i nalevo sedí samé páry a kleju, jakej jsem zoufalec/doma kleju jak se nudím
kolem 18. hodiny se vrátím domů/vzdala jsem to a jsem opět na notebooku
jsem na notebooku
je večer a jdu vyvenčit psa
jsem na notebooku a píšeme si s Áďou jak se nudíme a jsme neskuteční asociálové
o půl noci si řeknu, že bych se mohla jít osprchovat
ve sprše si uvědomím, že mám už mastný vlasy, ale jelikož je pozdě a nechtějí se mi mýt, tak si řeknu že zítra
ještě tak hodinku jsem na notebooku
vypínám notebook
jdu spát
+ skoro celý den stále něco jím 


2.VARIANTA
jsem se sestrou u babičky
3x jsme byly na výletě v Praze
cítím se jako největší king, jak to tam znám
pane bože, ať už jedem domů, to je nuuuuda
stále se sestrou kvůli něčemu hádáme
sestra se chytne s babičkou, a tak spolu nemluví
jsem vděčná babičce, že byla ochotná si nás na pár dnů vzít a něco s náma podniknout
ráno kvůli výletům vstáváme před 7. hodinou
v noci ponocuju, protože kolem 11. dávají Obchoďák a mně se to zalíbilo
pak ho sleduju i doma na netu
po návratu domů je můj den jako 1.VARIANTA, akorát k ní přibude bod "stále se sestrou kvůli něčemu hádáme"

3.VARIANTA aneb blíží se 3. týden prázdnin a zároveň se blíží ZVRAT
opakuje se 1.VARIANTA
na dva dny ke mně přijede Áďa a užíváme si našeho asociálního života společně <3
k bodu "stále se sestrou kvůli něčemu hádáme" přibude i "hádám se s rodiči kvůli jejich ,krizi' a kvůli tomu, že mamka se z ničeho nic chce stěhovat na okraj města(prakticky to už ve městě ani není) a já s taťkou jsme proti"
protože je doma tolik dusno, začínám chodit víc ven

Třetí týden prázdnin až současnost:
ZVRAT aneb jak to jeden páteční večer všechno začalo
večer máme jít s kamarádkou po dlouhé době na diskotéku
změna - půjde s námi i její parta
nevadí mi to
zjišťuju, že v té partě jsou hlavně kluci o.o
naaaaaah, mně se nikam nechce, stejně nemáme ještě domluvený sraz a už bude večer, napíšu jí že nejdu
jako naschvál mi hned přijde SMS, kde se sejdem a že se těší
ok ok, překonám se, jdu
jsem představená prvním 3 kamarádům
nenadchli mě, ale snad to bude fajn
skládají se na rum s colou
ptají se mě, jestli taky budu pít
dorazil další kamarád
toho si pamatuju z poslední diskotéky (duben), ale on mě pak podle všeho ne
po cestě do klubu se se mnou baví (budeme mu říkat X)
ostatní jsou už trošku v náladě
sedíme v klubu a po X všichni furt chtějí koupit pití, protože je zletilý
na kamarádku se z druhého kupéčka otočí nějaký (dost namol) Slovák
baví se spolu
chvíli je poslouchám
pak mi něco říká X
auuuu!
Slovák mě hryznul do ramene
věnoval mi opilý úsměv
mám strach, že tam budu mít cucflek
X se mě ptá, jestli s ním jdu na chvíli na vzduch
bojím se, o čem se budem bavit (asociááál), ale jdu
vše OK
volá mi kamarádka, kam jsme zdrhly
vracíme se
všichni se přesouváme do jiného klubu
cesta je dlouuhá, protože dva kluci jsou už dost opilí
s X si povídáme
uhhhhhhh, konečně jsme dorazili do druhého klubu
jsem seznámena s dalším kamarádem (by the way, je vyšší než jáááá!)
sedíme v hospodě, která je hned vedle
povídají si o kamarádech, které já neznám, takže mlčím (hmmm)
venku je policejní auto, prý asi bude dnes zátah
ten nejnovější kamarád na mě vykulil oči, když jsem mu řekla, že mi ještě není 18
jdeme vyprovodit nejmladšího (a nejvíc opilého) kamaráda domů = opět dlouhá cesta
dozvídáme se telefonem, že v klubu byl zátah
uf, ještě že jsme šli vyprovodit toho kamaráda
jsme opět na chvíli v té hospodě a pak jdeme na náměstí
jsme už jenom 4 a jdou mě vyprovodit domů
po cestě si sednem ještě na chvíli na lavičku před školou
povídáme si a X mě lechtá na nohou
jsem mrtvá
kamarádka a X mě jdou doprovodit k domu
jsme domluvený na letní kino na tento večer (už byl další den)
loučíme se
X: "A co objetí?"
objala jsem je
X: "A co ještě pusu?"
já, jako největší flirt dáma: "No tu možná příště :P"
zajásání (X), překvapení (kamarádka)
rozloučení
zaklapávám dveře
v posteli pak usínám s tím, co se dnes a včera všechno mně, asociálce, stalo

ZVRAT POKRAČUJE aneb 3. a 4. týden prázdnin (konec července)
chodím s tou partou (a X) do letního kina
začínám chodit s nima na diskotéky častěji
poznávám další z party
zamotávám se do problému já-X-kamarádka
prořekla jsem se s jednou věcí a kamarádka to bere špatně
snažím se od X držet dál nebo aspoň před kamarádkou, nechci jí ubližovat
X to nechápe a ani moc nerespektuje
jsem pár dní se svou nejlepší kamarádkou
jeden den jsem jen se sestrou a taťkou a víc a víc se přikláním na taťky stranu (obecně ve všem)
balím se na tábor
dávám X tel. číslo
problém já-X-kamarádka stále trvá
zdrhám před tím vším na tábor

TÁBOR aneb začíná druhá polovina prázdnin
cíl tábora 2014 - nebýt asociál
snažím se bavit v oddíle s každým
s kamarádkama děláme furt kraviny
kamarádka zničila postel - rupla pod ní :D
stalkujeme nejvíc sexy praktikanta
litujeme ho, protože ho vááážně stalkujeme
pokračuju v akci "nebýt asociál"
užívám si skvělého tábora
nadáváme na nováčky v oddíle, že kvůli nim máme někdy večerku a jednou dokonce příšernou rozcvičku
děláme si na chatce čokoládové fondue s ovocem ze svačin
na diskotéky(piškotéky) chodíme v teplákách a holínkách
zatímco 13leté si žehlí vlasy, malují oční linky, berou si sexy topíky
hraju ve scénce pro děti (pohádkový les) Shreka a před sexoušem to zkazím
 když si máme na 1 den zkusit být praktikantem, napíšeme se "NÁHODOU" k sexoušovi (já u něj byla i minulý rok:D)
říkáme si, že to byl blbý nápad se tam napsat
na konci dne říkáme, jak to bylo úžasný (jak děti, tak sexouš)
chodíme furt na srub (budova se 4 pokoji a ELEKTRIKOU) si nabíjet mobily a na wifinu
na wifinu jsme získaly heslo jen díky kamarádce, která ho má od jednoho praktikanta
nesnášíme blondýnu z baru, protože koketuje (a nejen to! >.<) s naším sexoušem
jako trest za poslední místo v jedné hře musíme zazpívat písničku s 8 úplně pitomými slovy (např. trihydrogen fosforečnan, nejneobhospodařovávatelnějšími, brambor, meteorit)
přezpívaly jsme nakonec písničku Tanči dokud můžeš od Mandrage
mělo to velký úspěch :D
akce "nebýt asociál" se zdařila a můj úkol (a sen) nemít konečně v diplomu "za bobříka mlčení celotáborového" také, juuupíííííííííí
nerozloučila jsem se s kamarádkami (vlastně s nikým), protože jsme počítaly, že ještě zastavíme na jedné benzínce jako každý rok.. hmmm, letos to tak nebylo
potáborová depka
2 dny jsem asociálem, jsem zalezlá doma (podobá se to 1.VARIANTĚ)

ÁŇA VELKÁ SOCIÁLKA aneb užívám posledních dvou týdnů
vidím se opět se svou nejlepší kamarádkou
výletíme s rodinou
jdu na rande(?) s X
hned ten večer jdu ještě s partou opět na diskotéku
kamarádka je už OK a sama rýpe do X
babysittinguju a rodiče se známými "paří" ve městě
spontánně napíšu nej kamarádce a za hodinu jsme už spolu na čokoládě <3
večer mi volá, ať za ní, jejím přítelem a kamarádem přijdu do hospody
další večer jsme se sešly s kamarádkou (ta, s kterou celé léto chodím na diskotéky a díky které tu partu znám) a ještě jednou a šly jsme po dlooouhé době pokecat
další večer jdu na diskotéku jenom posedět s kamarádky partou
skoro nikdo nedorazí
X je divný a celý večer je takový nudný
X už musí jít a mně nevěnuje ani moc žádnou pozornost, i když ví, že se o prázdninách vidíme asi naposled
sedíme tam už jen ve 4, 2 kluci a 2 holky
kamarádka mi říká, že se prý všichni plaví na tom, jak mě X chce a já jeho ne
cítím se z toho nesvá
v 1 ráno dorazím domů a řeším to na chatu s Áďou
Áďa mě uklidňuje a závidí mi můj sociální život :D

ÁŇA ZNOVU ASOCIÁLKOU aneb právě teď
byla jsem u kadeřnice
šla jsem se vyfotit na průkazkové foto, abych měla fotky na další průkazky až začne školní rok
šla jsem si sednout k řece
opět tam seděly páry... a
přemýšlela jsem nad vším možným
po cestě domů vidím zamilované páry EVERYWHERE
jsem na notebooku
jdu vyvenčit psa
jsem na notebooku
dumám, proč ten večer/noc/ráno se vůbec nevyvedlo, jak jsem si představovala já
uvědomím si, že mám hlad

A tak mé shrnutí je, že pokusit se přestat být asociálkou můžete a s největší pravděpodobností se vám to i na nějaký čas podaří, ale já tu stejně opět sedím u notebooku, na fb mi nikdo nepíše (ani Áďa! o.o), protože všichni mí známí jsou nejspíš někde venku a baví se a já mám vedle sebe jídlo a píšu článek na Asociálky. Ale nestěžuju si. Mně vlastně tenhle lifestyle vyhovuje.



Áňa

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za komentář! A&A